JIRA - #1 Agile projektų valdymo įrankis pasaulyje

JIRA yra lanksti Atlassian įmonės sukurta platforma, apjungianti Agile projektų valdymą, paslaugų valdymą (pagal ITIL ir kitas gerąsias praktikas) ir žinių valdymą į vieną programą. Šia programine įranga šiuo metu naudojasi daugiau nei 35,000 organizacijų visame pasaulyje.
"Jira Software" - pasaulyje pripažintas "# 1" programinės įrangos kūrimo įrankis, kurį plačiai naudoja Agile komandos. Tai platforma, kuri padeda vadovams lengvai planuoti, stebėti ir koreguoti darbo grafikus. Nors Jira itin paplitusi IT sektoriuje, dėl savo lankstumo yra naudojama ir kitose srityse.
Lankstus planavimas
Tikslūs įvertinimai
Verte pagrįstas prioritetų nustatymas
“With Jira Software Data Center we've reduced application response time from 150ms to 80ms. Even with peak traffic response times remained steady.”
— Joe Hostler, production owner, Cerner Corporation
 
 
Integracija su kitais "Atlassian" įrankiais, galimybė praplėsti Jira funkcionalumą per aplikacijas;
Galite automatiškai keisti aplikacijų būseną, jei Bitbucket yra įvykis;
Integracija su kodų saugykla (Bitbucket) bei tęstinio integravimo serveriu ("Bamboo"), kad galėtumėte atsakyti į tokius klausimus kaip: kokie pakeitimai buvo įgyvendinti ankstesniame leidime? Kurie pakeitimai šiuo metu yra testinėje aplinkoje?
Plėtros vystymo komandoms;
PMO;

Komandoms, kurioms:
Trūksta bendradarbiavimo;
Jaučiama skaidrumo stoka;
Agile metodų naudojimas yra neefektyvus;
Trūksta veiklos vertinimo;
"Jira Service Desk" - yra pripažinta pirmaujančia IT paslaugų valdymo ir palaikymo darbo platforma. Šis įrankis skirtas komandoms, kurios kasdien palaiko programas vidiniams ir išoriniams klientams. Jira Service Desk pagrįsta gerosiomis praktikomis bei ITIL ISO standartais, yra lengvai pritaikyta pagal Jūsų komandų poreikius.
Patogus ir paprastas naudoti įrankis
Integracijos bei lanksti konfigūracija
Sukurtas pagal IT industrijos standartus
“In 2014, we had 55 outages. In 2015, by applying these [scaling] lessons we'€ve reduced that number to seven. Now with Jira Service Desk Data Center, we believe that number will be even smaller in 2016.”
— Mike Damman, Cerner Corporation
 
 
Neribota, nemokama prieiga prie portalo ir žinių bazės Jūsų klientams, nepriklausomai nuo jų skaičiaus;
Komandų ir įrankių integravimas galimas iš karto;
Integracija su kitais "Atlassian" įrankiais, galimybė praplėsti Jira funkcionalumą per aplikacijas;
Paprastas ir intuityvus klientų portalas, SLA, realaus laiko ataskaitų teikimas, automatizavimas;
Sklandus integravimasis su "Jira Software", kurio dėka vystymo komandos gali efektyviau bendradarbiauti su su operacinėmis komandomis vienoje sistemoje;
Palaikymo departamentui, atsakingam už verslo vartotojus ir visiems kitiems, kurie naudoja aptarnavimo operacijas. Pavyzdžiui, žmogiškųjų išteklių ir administravimo skyriuose.

Komandoms, kurioms:
Nepakankamas klientų palaikymo lygis;
Žemas klientų palaikymo efektyvumas;
Trūksta glaudesnio bendradarbiavimo;
Trūksta veiklos vertinimo;
"Jira Core" – projektų valdymo palaikymo sistema, sukurta nuo pat Atlassian įmonės pradžios. Tai galinga, lanksti ir lengvai naudojama platforma, leidžianti suvaldyti klientų lūkesčius.
Šablonų įvairovė
Matavimas su komandos augimu
Informacijos kategorizavimas
“Many people say Jira is just for software developers. That’s not the case. Jira is a perfect workflow engine. Jira Core brings so many benefits to any team that does anything following a process. You can implement anything with Jira Core.”
— George Lewe, manager of central applications and tools, Lufthansa Systems
 
 

Paprasta, intuityvi sistema, padedanti valdyti komandinį darbą visuose departamentuose;
Workflow šablonai, informacijos suvestinės, ataskaitos, darbo laiko registras;
Galimybė kurti savo formas ir modeliuoti Workflow diagramas;
Efektyvus paieškos mechanizmas (JQL);
Integracija su kitais "Atlassian" įrankiais ir galimybe praplėsti Jira funkcionalumą per aplikacijas;

Finansų departamentui;
Žmogiškųjų išteklių departamentui;
Marketingo departamentui;
Verslo vystymo departamentui;

Komandoms, kurioms:
Trūksta užduočių valdymo įgūdžių;
Trūksta veiklos vertinimo;
Neturi užduočių stebėjimo;
Žemas produktyvumas;

Paslaugos

Padedame standartizuoti ir optimizuoti valdymo procesus pagal gerąsias tarptautines praktikas
Parenkame ekonomiškai palankiausią JIRA konfigūraciją ir licencijavimą
Įdiegiame, adaptuojame ir palaikome JIRA
Skiriame didelį dėmesį vartotojų apmokymui ir sistemos galimybių išnaudojimui

Susisiekime dėl demonstracijos